شرح وظایف روابط عمومی‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران:

شناسه نوشته : 35476

1402/02/16

تعداد بازدید : 78

شرح وظایف روابط عمومی‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران:
شرح وظایف روابط عمومی‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران ابلاغی از سوی مرکز مدیریت به شرح زیر می باشد:

شرح وظایف روابط عمومی‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران:
1-    تهیه محتوای مورد نیاز بروشورها، معرفی‌ها و گزارش‌های عملکرد و نمایشگاه‌ها
2-    مدیریت محتوایی بخش خبری سایت مدیریت استانی
3-    مدیریت سامانه پیام کوتاه روابط عمومی (در صورت استفاده خاص امور خبری و اطلاع‌رسانی عمومی)
4-    تعامل و پاسخ به نامه‌های روابط عمومی مرکز
5-    حضور در جلسات هماهنگی با روابط عمومی سایر ادارات و نهادهای حوزوی و حکومتی
6-    هماهنگی و برگزاری مراسم‌های رسمی (در حیطه روابط عمومی)
7-    انجام امور تشریفاتی میهمانان ویژه
8-    دریافت سئوالات عموم نسبت به حوزه و دریافت پاسخ مناسب از مسئولان مربوطه و پاسخ به سئوال دریافتی
9-    تهیه و ارتقای بانک اطلاعاتی کارشناسان خانم مورد نیاز برای همکاری با روابط عمومی در جلسات، نمایشگاه‌ها و مصاحبه‌های کارشناسی رسانه‌ای
10-    حضور در جلسات تکریم و ترحیم به نمایندگی از مدیریت استانی و مرکز
11-    بررسی و اظهار نظر کارشناسی در خصوص امور ارجاع شده
12-    فراهم کردن زمینه‌های ارتباط موثر با علمای دینی و شخصیت‌های حوزوی
13-    مطالعه و پیگیری تهیه هدایای میهمانان ویژه
14-    تهیه متن پیام‌ها و بیانیه‌های تبریک و تسلیت و گرامیداشت ایام و مناسبت‌ها
15-    همکاری در تکریم کارکنان، بازنشستگان و خانواده طلاب، کادر و پرسنل مرحوم
16-    تهیه و ارتقای بانک اطلاعاتی ارتباط با علمای و شخصیت‌ها و مراکز همسو
17-    انجام یا پیگیری امور طراحی‌های گرافیکی و تبلیغاتی
18-    فضاسازی محیطی مدیریت استانی
19-    طراحی و اجرا یا پیگیری فضاسازی مراسم‌ها، همایش‌ها و جلسات
20-    برگزاری نمایشگاه‌ها یا برپایی غرفه‌های مدیریت استانی در نمایشگاه‌ها
21-    شناسایی ظرفیت‌های تبلیغاتی در داخل و خارج از مدیریت استانی
22-    تهیه و ارتقای آرشیو طرح‌های تبلیغاتی مدیریت استانی
23-    تصویربرداری و عکاسی مورد نیاز مرکز مراسم‌ها، مصاحبه‌ها و...
24-    تهیه بانک کلیپ‌های صوتی و تصویری مناسبتی
25-    تهیه کلیپ‌های صوتی و تصویری از فعالیت‌های مدیریت استانی
26-    تهیه و ارتقای آرشیو فیلم و صوت مدیریت استانی
27-    تبرقراری ارتباط پایدار با رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما
28-    شناسایی، سازماندهی، برنامه‌ریزی ارتقای توان و هماهنگی استفاده از کارشناسان رسانه‌ای از میان مبلغان و خواهران طلبه
29-    برنامه‌ریزی و هماهنگی تولید برنامه‌های صوتی و تصویری برای رسانه‌ها از سوی روابط عمومی
30-    تهیه و ارتقای بانک اطلاعاتی فعالان رسانه‌ای
31-    رصد رسانه‌ها و ارائه گزارش‌های دوره‌ای از اخبار و گزارش‌های ارسالی روابط عمومی
32-    رصد رسانه‌ها و ارائه گزارش‌های دوره‌ای از اخبار و گزارش‌هایی که در مورد حوزه‌های علمیه خواهران منتشر شده است.
33-    دعوت و مدیریت حضور اصحاب رسانه در مدیریت استانی
34-    تهیه گزارش‌های دوره‌ای تحلیل فضای رسانه‌ای در موضوعات فرهنگی
35-    راه‌اندازی و مدیریت کانال‌های اطلاع‌رسانی خبری عمومی مدیریت استانی در فضای مجازی به ویژه تلگرام
36-    تولید کلیه اخبار و گزارش‌های خبری مرکز
37-    ارسال اخبار تولیدشده به رسانه‌ها
38-    تنظیم و بازنویسی اخبار واصله از مدارس علمیه به منظور انتشار در کانال‌های اطلاع‌رسانی مرکز و سایر مجاری
39-    شناسایی، تهیه بانک اطلاعاتی و آموزش رابطان خبری مدارس علمیه
40-    تهیه گزارش تصویری (عکس) از مراسم‌ها و جلسات
41-    انتشار اخبار بر روی سایت مدیریت استانی، ارسال خبرهای استان به روابط عمومی و پیگیری انتشار
42-    تولید و انتشار نشریه خبری مدیریت استانی
43-    تولید و انتشار ویژه‌نامه‌های مطبوعاتی
44-    تهیه آرشیو دسته‌بندی شده اخبار استان
45-    تهیه بانک اطلاعات لازم از سخنرانان، رزمندگان، مداحان و ... جهت استفاده مدیریت استانی و مدارس
46-    طراحی برنامه‌های محتوایی و اجرایی مراسم‌ها برای مدیریت‌های استانی
47-    تهیه بانک اطلاعاتی شخصیت‌ها و مراکز مرتبط بین‌المللی همسوی داخلی و خارجی
48-    تنظیم ملاقات با شخصیت‌ها و موسسات فرهنگی و مذهبی بین‌المللی ایرانی و غیرایرانی
49-    دعوت از میهمانان خارجی مرتبط
50-    شرکت فعال در جلسات و فعالیت‌های بین المللی مرتبط
51-    تولید محتواهای اطلاع‌رسانی به زبان‌های مختلف